Tuesday 9 April 2013

Testimoni (Pad Herba MURAH!!) FC BIO SANITARY PAD

Salam kepada semua viewers. 


Dulu saya ada post pasal 

'KAUM WANITA...SEDARKAH INI MASALAH ANDA

 Sekarang saya nak post testimoni pula.

Video daripada RSVSful ( Terima kasih banyak2 ) 




 

Senarai harga di bawah....


Testimoni yang real saya pernah dapat, Err, video pun real juga...

Tapi yang ni saya alami sendiri,

-Senggugut time awal2 period dah ok

-haid tak teratur, 2 bulan sekali dah semakin sembuh

-Kawan saya luka sebab accident motor cepat sembuh dengan bantuan pantiliner dan 

semburan propolis daripada AVAIL

Sebenarnya banyak lagi, tapi penatlah

Alhamdulillah mereka semua sihat>> Lega saya...

Saya rasa dah ramai tahu tentang pad herba AVAIL ni. TAPI…. Selama saya 

berkecimpung dalam AVAIL, ada jugak yang tak tahu lagi.
 

Jadi saya rasa market saya masih besar kerana masih ramai yang tidak menggunakan 

pad ni.

 So, 


MAHAL??? BELI LAH SECARA PAKEJ... PAKEJ BORONG 

1 ) Kumpulkan 60 orang X RM6.75 untuk mendapatkan 1 pek pad seorang. 

Penjimatan sebanyak RM3.25 bukan lagi RM10.00 per pek. 

 2 ) Kumpulkan 30 orang X RM13.50 untuk mendapatkan 2 pek pad seorang. 

Penjimatan sebanyak RM6.50 bukan lagi RM20.00 per 2 pek.

3 ) Kumpulkan 20 orang X RM20.25 untuk mendapatkan 3 pek pad seorang. 

Penjimatan sebanyak RM9.75 bukan lagi RM30.00 per 3 pek. 

4 ) Kumpulkan 10 orang X RM40.50 untuk mendapatkan 6 pek pad seorang. 

Penjimatan sebanyak RM19.50 bukan lagi RM60.00 per 6 pek. 



 Ok, yang ni saya memang nak highlight kan…
 

Tricks untuk para pengguna khusus area jualan saya… 

Take note yaa… 

Kalau saya nak beli apa2 barang pun saya akan cari yang termurah….


 Call/mesej : 0179680947- Farizuddin

0 comments:

Post a Comment

COMMENT HERE