Friday 8 February 2013

AVAIL BEAUTY DI MUADZAM SHAH, PAHANG ??

AMARAN !!!! Kepada sesiapa sahaja yang membaca post ini bermakna anda ingin mengetahui pengedar AVAIL atau produk AVAIL di Muadzam Shah….
 

Like page saya Always Healthy @ Facebook
(Ada gambar smiley kuning pakai topi Monkey D Luffy)











Bermula pada 29 Feb 2013, saya telah mulakan strategi saya untuk membangunkan AVAIL di Muadzam Shah. Hampir seminggu tiada orang yang call dan bagi feedback tentang iklan dan flyers saya. Saya tahu apakah puncanya…. Tapi, perasaan malu masih menyelubungi diri.

Saya teruskan usaha saya . Biasalah nak jual produk baru bukan mudah. Sebenarnya, produk AVAIL dah lama berada di Muadzam Shah tapi yang famous pad je. Sebab tu saya nak ambil peluang ni untuk berniaga di tempat tinggal saya sendiri.

 Actually, it’s not too famous but some people said it was. Because if they thought the PAD was famous already in Muadzam but why the products still not be a universal product which all women knew the existence.


Bermula kerjaya part-time di Muadzam Shah semasa pasar sehari yang selalu diadakan pada hari sabtu. Only Allah knows how embarrassing it  was. I mean u know it  was my first time selling products in that pasar sehari. Sebelum ni, jadi pembeli sahaja..

I just let the feel go away by its own. All I know, everybody must create their own experience to be a good businessman.

Baguslah sebab ayah ku menolong. ALHAMDULILLAH!!!

By the way, it’s not about do you really think u can be a businessman. But, how u manage to be a good businessman. People nowadays especially in Malaysia may thought u should do this or u should do that.

Maksud saya, ada je bende tak kene bila kita berniaga.

My father’s friend said  
“ Awak buat(berniaga) je, kawan memang laa kawan. Tapi kalau fikir macam ni sampai bila nak maju.”

Me said “ Terima kasih” sambil mengangguk tanda faham dan yakin.

Amboi!! Macam novel pulak.




Ni laa tempat saya berniaga mula2 sekali

agak macam tak ready kan 

Jadi, selepas ni jangan berasa susah hati lagi untuk mendapatkan produk AVAIL di sekitar MUADZAM SHAH, IBAM, CHINI, KERATONG,ROMPIN dan yang berdekatan . 

Pemeriksaan kesihatan percuma boleh dilakukan dengan hanya message no hp saya 0179680947 atau mana2 cara yang boleh untuk menghubungi saya.

Cuma perlu komen sahaja dibawah atau email atau like page saya dan message kat situ.

Kepada orang Muadzam khususnya, Follow my blog.


1 comment:

COMMENT HERE