Thursday 11 April 2013

FC Bio Sanitary Pad


Definisi pad AVAIL.




Avail Beauty Sdn. Bhd. Malaysia memperkenalkan anda satu konsep yang terbaru, iaitu FC Bio Sanitary Pad yang diperbuat daripada          ramuan herba semulajadi. Kualiti FC Bio Sanitary Pad memang terjamin! Ia diperbuat daripada bahan mentah yang berkualiti dan selamat, tidak mengandungi agen fluoresen, agen peluntur berklorin, Dioksin atau bahan-bahan lain yang merbahaya. Ia adalah rakan sebaya para wanita yang meneman anda melalui sepanjang masa keemasan anda. FC Bio Sanitary Pad pastinya pilihan utama para wanita yang mengejar kesihatan dan kesejahteraan!


Daripada rakan pengedar:
Seorang suami terpaksa ambil cuti kerja kerana masalah senggugut isteri. Dikatakan, si isteri meraung sampai patah katil. ( Saya bukan perempuan jadi saya tak tahu sakit senggugut macam mana, tapi bila saya tanya kawan perempuan memang diorang kata senggugut sangat sakit)

Mengapa memilih pad AVAIL :
1)  Seorang kawan mengalami masalah senggugut sejak sekolah , sekarang tinggal di KTC. Mengadu masalah dan telah diminta untuk mencuba pad AVAIL. Hampir 2 bulan masalah belum hilang tetapi masih dinasihatkan untuk menggunakan pad AVAIL sebab apa yang saya fikir, masalah yang bertahun-tahun tidak akan hilang dalam masa sekejap. Jadi, dinasihatkan untuk terus menggunakan pad AVAIL dan akhirnya semakin baik dan dah ok. Alhamdulillah…

2)  Seorang perempuan berumur 17 tahun 2013 telah mengalami masalah haid tidak menentu. Kadang-kadang 2 bulan sekali baru period. Senggugut pun ada tapi tak ada lah sampai patah katil.
Sekarang tengah constant dengan pad AVAIL sebab beliau rasa lebih ok dan juga saya telah buat pemeriksaan kesihatan dan result nya semakin baik daripada sebelum ini.

3)  Seorang wanita yang telah berkahwin lingkungan 30an telah memperoleh keputusan yang baik semasa pemeriksaan kesihatan setelah hampir 3 tahun menggunakan pad AVAIL.

4)  Seorang wanita yang bekerja sebagai pembantu makmal di sebuah MRSM mendapat hasil positif tapi masih belum yang terbaik semasa pemeriksaan kesihatan kerana pernah pakai pad AVAIL selama beberapa tahun dan berhenti kerana tidak tahu di mana untuk mencari penjual pad AVAIL. Namun, apa yang nak di HIGHLIGHT kan ialah beliau mendapat hasil positif berbanding rakan-rakan sekerjanya yang bersama melakukan pemeriksaan kesihatan.

5)  Seorang kawan lelaki telah mengalami kemalangan melibatkan motosikal semasa dalam perjalanan pulang ke UTM pada sebelah malam. Tidak mengalami patah-patah tapi bila tengok tangan dia darah sangatlah banyak. Masih boleh menunggang motosikalnya. Bila disuruh pergi ke Pusat Kesihatan keesokannya, dia kata takut kena inject ( Ye ke?? ). Dinasihatkan lapik tangan dengan pad pantiliner AVAIL dan di sembur dengan campuran air dan Pro polis AVAIL. Keesokannya, lukanya sudah hampir kering. Tidak sampai seminggu tangan yang luka semakin licin.


Memang saya bukan seorang perempuan, tapi apa yang saya yakin belum cuba belum tahu.
PM untuk dapatkan pad AVAIL secara murah dengan pembelian secara borong.
*** Testimoni di atas adalah hasil pengalaman , bukan daripada di ambil daripada syarikat***

Fariz- 0179680947

Harga biasa

Pantiliner ( Hijau) RM10
Night ( Merah ) RM12
Day ( Biru) Rm11



0 comments:

Post a Comment

COMMENT HERE