Friday 22 March 2013

KESAN PENYAKIT KANSER USUS




FROM AVAILIAN MUADZAM SHAH

Like page saya Always Healthy @ Facebook
(Ada gambar smiley kuning pakai topi Monkey D Luffy)




Salam kepada semua, gambar pada hari ini saya share untuk tontonan semua. Bukan berniat untuk memalukan si pesakit tetapi untuk memberikan kesedaran betapa pentingnya menjaga kesihatan terutamanya bahagian perut.

Gambar menunjukkan seorang pesakit daripada Kulai, Johor yang telah mengalami kanser usus selama hampir 10 tahun. 

Menurutnya, beliau telah pergi ke farmasi berdekatan tetapi pihak farmasi tidak sanggup untuk memberikan cadangan ubat yang sesuai. pihak farmasi hanya mencadangkan agar terus berjumpa dengan doktor hospital.






Ehemm...    Macam mana???  Menyeramkan ....

Bagi menghadapi masalah sebegini, saya telah mencadangkan  produk I-Food, Propolis dan Pad sebagai pembalut.
Kesemua produk ini daripada AVAIL. Setakat sekarang, update terbaru nanah pada kaki pesakit telah kering. Hmmm... Tak sabar rasanya nak tengok gambar pesakit apabila dah sembuh.

InsyaAllah beliau sembuh... doa2 kan laa yee..

KESIHATAN ADALAH MILIK ALLAH BUKANNYA TERLETAK PADA PRODUK ANDA




Kata-kata akhir...

Jadi, selepas ni jangan berasa susah hati lagi untuk mendapatkan produk AVAIL di sekitar MUADZAM SHAH, IBAM, CHINI, KERATONG,ROMPIN dan yang berdekatan . 

Pemeriksaan kesihatan percuma boleh dilakukan dengan hanya message no hp saya 0179680947 atau mana2 cara yang boleh untuk menghubungi saya.

Cuma perlu komen sahaja dibawah atau email atau like page saya dan message kat situ.













0 comments:

Post a Comment

COMMENT HERE