Saturday 13 April 2013

I-FOOD dan PROPOLIS (Pakej Kencing Manis) - Kehebatan gabungannya


I-FOOD  dan PROPOLIS


Produk untuk pesakit kencing manis, sakit kanser, dan untuk maintain kesihatan

Mungkin ramai yang merasakan kalau dapat penyakit di atas boleh jumpa doktor.
Berdasarkan pengalaman, beberapa orang yang terkena penyakit seperti di atas (contohnya ayah saya sendiri) memang doktor akan memberi ubat-ubatan kepada pesakit. Tapi mak aii….
Banyak sangat ubatnya,  kalau saya lah memang tak lalu nak makan ubat banyak2 macam tu .
Jika masih tidak percaya, tanyalah kepada pesakit-pesakit di atas.
Carilah di hospital-hospital ataupun cari di rumah anda sendiri.
Mungkin ada di antara anda terkena penyakit-penyakit seperti di atas. Atau…
Parents… adik-beradik…kawan-kawan….

Sejujurnya … Mengapa perlu kedua-dua produk ini???

1)   Seorang pak cik berusia lingkungan 50an(warga tua selalu diserang penyakit), telah mengalami penyakit kencing manis hampir 2 tahun. Kemuncak penyakit kencing manisnya berlarutan apabila beliau terpaksa mencucuk sendiri di bahagian perutnya dengan insulin atas nasihat doktor.
Terdapat EMPAT kawasan untuk dicucuk. Ini maknanya EMPAT kali cucuk setiap minggu.(Sakitnya)
Saya telah menasihati beliau untuk mengambil I-FOOD, PROPOLIS dan GREENFIT.
Hasilnya dengan izin ALLAH, hanya TIGA minggu penggunaan secara konsisten telah memulihkan sakit beliau.

Mula-mula beliau kata lemah badan laa… Pastu lama-lama ok pulak…. Dah normal kencing manisnya.

Minta maaf ye… saya tak dapat nak siarkan gambar alat pencucuk insulin. Sebab dah buang sebelum saya tulis blog ni… Tapi untuk dapatkan kepastian boleh mesej saya dan saya akan terus rujukkan pak cik ni kepada anda.

Sebenarnya pak cik di atas adalah ayah saya….

2)  Seorang pak cik yang bekerja sebagai pegawai polis telah mengalami kanser usus selama hampir 10 tahun. Tinggal di Johor dan baru beberapa tahun menyedari penyakit tersebut setelah membuat pemeriksaan kesihatan dengan doktor. Paling teruk yang pernah saya tengok ialah apabila kakinya suddenly mengeluarkan nanah-nanah. Tengok gambar dibawah….






ALLAH>>>> Tu je laa yang mampu….
Beliau telah dinasihatkan mengambil I-FOOD dan PROPOLIS serta tampal tempat yang bernanah dengan PANTILINER FC BIO SANITARY PAD AVAIL.
Dan sekarang semakin baik…. Alhamdulillah…


Kesihatan memang bukan masalah duit kalau ia perlu kepada orang yang kita sayang….
Kejadian pertama berlaku sebelum saya menyertai AVAIL….
Mungkin kerana nak sangat mencuba, saya telah membeli produk AVAIL iaitu I-FOOD, PROPOLIS dan GREENFIT. Saya telah post ke rumah saya dan minta ayah saya habiskan…

Mungkin kalau beli satu persatu memang mahal sebabnya

I-FOOD – RM190 Satu
Propolis – RM78 Satu
Greenfit – RM75 Satu

Jadi, saya nasihatkan untuk beli secara pakej 3 GREENFIT + 3 PROPOLIS + 1 I-FOOD dengan hanya
RM 420

Pemeriksaan kesihatan secara percuma boleh dibuat di rumah anda.

Lepas tu tiada lagi ubat doktor


Bukan apa… Nak jual produk kesihatan ni saya kesian juga nak bagi mahal-mahal.

Tapi kene ingat  KESIHATAN ADALAH MILIK ALLAH BUKANNYA TERLETAK PADA PRODUK ANDA

0 comments:

Post a Comment

COMMENT HERE